MODERN DIDACTIC TERMS IN THE CONTENT OF LATVIAN LANGUAGE AND LITERATURE STUDIES
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Anspoka, Z. (2008). Latviešu valodas didaktika. 1.-4. klase. Rīga: RaKa.
Baldunčiks, J. (2008). Terminoloģiskie mutanti mūsdienu latviešu valodā. In G.Smiltniece (Ed.), Valodas prakse: vērojumi un ieteikumi, 3 (pp. 26-37). Rīga: LU.
Baldunčiks, J. (2006). Angļu-latviešu tulkotāja viltusdraugi: teorija un prakse. In I. Žogla (Ed.), LU raksti, 700. Pedagoģija un skolotāju izglītība (pp. 260-269). Rīga: LU.
Baldunčiks, J. (2005). Neparasts daudzskaitlis mūsdienu zinātnes un izglītības valodā. In A. Veisbergs (Ed.), Latviešu valoda – robežu paplašināšana (pp. 6-12). Rīga: VVK.
Baldunčiks, J. (Ed.) (1999). Svešvārdu vārdnīca. Rīga: Jumava.
Baltiņš, M. (2007). Terminoloģijas procesa normatīvā bāze: esošais un vēlamais. In A. Veisbergs (Ed.), Latviešu valoda – pastāvīgā un mainīgā (pp. 32-53). Rīga: VVK.
Burkevica, O. et al. (1999). Metodikas rokasgrāmata skolotājiem. Rīga: LVAVP.
Cabré, M. T. (2003). Theories of Terminology: their description, prescription and explanation. Terminology, Vol. 9, Nr. 2, 163-199. Retrieved December 5, 2013 from http://www.hf.uib.no/ forskerskole/cabre.pdf
Cabré, M. T. (1999). Terminology: Theory, Methods and Applications. Amsterdam, Philadelphia: John Benjamins Publishing Company. Retrieved December 5, 2013, from http://www.worldcat.org/title/terminology-theory-methods-and-applications/oclc/ 70769318/viewport
Golubova, V., & Ikale, I. (2009). Ideju banka 1. Mācību metodes un metodiskie paņēmieni. Rīga: Zvaigzne ABC.
ISO 704:2000/TC37/SC1. Terminology work. – Principles and methods. Retrieved September 17, 2013 from http://www.ap233.org/ap233-public-information/reference/ ISO-FDIS-704-Terminology-Development.pdf
Kas ir sešas domāšanas cepures? Retrieved December 2, 2013 from ttp://www. radosumapils.lv/index.php?p=9476&kategorija=Par%20rado%EF%BF%BDo%20dom%EF%BF%BDanu%20Latvijas%20skol%EF%BF%BDs&page=2&b=1&lbu=9362〈=
Plaude, I. (Ed.) (2004). Kooperatīvā mācīšanās. Rīga: RaKa, 2004.
Laiveniece, D. (2000). Valodas didaktikas metodiskie jautājumi. Rīga: RaKa.
Laiveniece, D. (2003). Valodas mācības pusaudzim. Rīga: Raka.
LRIL – Latvijas Republikas Izglītības likums, 1998. Retrieved January 20 from http://izm.izm.gov.lv/normativie-akti/likumi/912.html
Laugale, V. Citvalodu ietekme pedagoģijas terminoloģijas veidošanā. In B. Laumane (Ed.), Vārds un tā pētīšanas aspekti, 6 (pp. 240-245). Liepāja: LiePA, 2002.
LTSV – Skujiņa, V., Anspoka, Z., Kalnbērziņa, V. & Šalme, A. (2011). Lingvodidaktikas terminu skaidrojošā vārdnīca. Rīga: Latviešu valodas aģentūra.
LVLMIP – Latviešu valoda un literatūra 1.–9. klasei skolām, kas īsteno mazākumtautību izglītības programmas. Mācību priekšmeta programmas paraugs. Rīga: ISEC, 2005. Retrieved November 28, 2013 from http://visc.gov.lv
Nītiņa, D. (2003). Daži profesionālās valodas pragmatiskas aspekti. In B. Laumane (Ed.) Vārds un tā pētīšanas aspekti, 7 (pp. 371-376). Liepāja: LiePA.
Noteikumi par valsts standartu pamatizglītībā un pamatizglītības mācību priekšmetu standartiem. 2006. gada 19. decembra Ministru kabineta noteikumi Nr. 1027, 13. piel. Latvijas Vēstnesis, Nr. 204 (3572), 2006, 22. decembris.
Noteikumi par valsts vispārējās vidējās izglītības standartu un vispārējās izglītības mācību priekšmetu standartiem. 2008. gada 2. septembra Ministru kabineta noteikumi Nr. 715, 23. piel. Latvijas Vēstnesis, Nr. 145 (3929), 2008, 18. septembris.
Programma 2005 – Latviešu valoda 1.–9. klasei. Programmas paraugs. 2. variants. Rīga: ISEC, 2005. Retrieved 12 October, 2013 from http://visc.gov.lv
Programma 2008 – Latviešu valoda. Programmas paraugs. 2. variants. Rīga: ISEC, 2008. Retrieved 12 October, 2013 from http://visc.gov.lv
PTSV – Beļickis, I., Blūma, D., Koķe, T., Markus, D., Skujiņa, V. & Šalme, A. (2000). Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīca. Rīga: Zvaigzne ABC.
Pudule, I. (2009). Kāda ir jūsu uzņēmuma mārketinga komunikāciju atdeve? Retrieved 12 October, 2013 from http://www.tns.lv/newsletters/2009/23/
Rubana, I. M. (2000). Mācīties darot. Rīga: RaKa.
Rune, M. (2003). Stratēģijas literatūras apguvē pamatskolā. Rīga: RaKa.
Skujiņa, V. (1993). Latviešu terminoloģijas izstrādes principi. Rīga: Zinātne.
Skujiņa, V. (2004). Lai taptu vārds. Valodas ceļi, krustceļi. Rīga: Garā pupa, 5–24.
Stikute, E. (2011). Latviešu literatūras didaktika. Rīga: RaKa.
VPSV – Bušs, O. et al. (2007). Valodniecības pamatterminu skaidrojošā vārdnīca. Rīga: VVA, LU LVI.
Veisbergs, A. (2003). Zinātniskais stils dažādās kultūrās, to ietekme uz latviešu stilu. In Konferences „Zinātnes valoda” materiāli. Rīga: Valsts valodas komisija, 22-27.
Vulāne, A. (2011). Kādus terminus izmantojam izglītības sistēmā: problēmas pieteikums. In Ar mūsdienu acīm uz klasiskām lietām: saturs un metodika. Rīga: LVA, 7-17.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2014vol1.785
Refbacks
- There are currently no refbacks.