Didactic game for 5-6 years old children's cognitive development
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Benca, K. (1997). Mācību spēles un rotaļas bērniem no 3 gadu vecuma. Rīga, Zvaigzne ABC, LV- 126.lpp.
Černova, E. (2009). Methodology of Game’s Function in the Pre-school. Starptautiskās zinātniskās konferences materiāli 2009.gada 27.-28.februāris, Rēzekne
Černova, E. (2008). Metodiskais materiāls „Obligātās pirmsskolas un sākumskolas izglītības izvērtējums un pilnveides iespējas” izstrāde, -DU un darba grupa, 266.lpp. Pieejams: http://izm.izm.gov.lv/upload_file/Petijums_Daugavpils_Universitate.pdf
Černova, E. (2003). Praktikums pirmsskolas sadarbības pedagoģijā. Rīga, SIA „Izglītības soļi”, 41.lpp.
Černova, E. (2003). Pirmsskolas pedagoģiskā procesa būtība, īpatnības un saturs. Es gribu iet skolā. Rīga, SIA „Puse Plus” 191.lpp.
Elisone, Š., Greja, D. (1996). 365 radošo spēļu dienas bērniem no 2 gadiem. Rīga, Iljus, LV-383.lpp.
Golubeva, V. (2007). Pirmsskolas pedagoga rokasgrāmata. Rīga. SIA Izglītības soļi, 308.lpp.
Kaņepēja, R.(2012) Ceļā uz skolu: bērnu sagatavošana pamatizglītības ieguvei. Rīga, Zvaigzne ABC, LV- 270.lpp.
Kaņepēja, I., R., Giluča, V. ( 2003). Pirmsskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbības formas un metodes. Es gribu iet skolā.- Rīga, SIA „Puse Plus” 191.lpp.
Lieģeniece, D.(1999). Kopveseluma pieeja audzināšanā. Rīga, RaKa, LV- 262.lpp.
Zaporožecs, A.V. (1955). Psiholoģija: mācību līdzeklis priekšskolas pedagogiskajām skolām. Rīga: Latvijas Valsts izdevniecība. LV- 168.lpp.
Макаренко, А.С. (1957). Игра, Соч. т. 4– М.:Академии педагогических наук, RUS – 376
Сухомлинский, В.А. (1972). Сердце отдаю детям. Киев. : Рад. школа, RUS- 244 с.
Эльконин, Д.Б. (1999). Психология игры – М.: Владос, RUS – 352 с.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2014vol1.784
Refbacks
- There are currently no refbacks.