The Situation in the Implementation Process of Inclusive Education in the General Education Establishments in Latvia in the Context of Pupils with Special Needs inclusion
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Geske, A., Grīnfelds, A. (2006). Izglītības pētniecība. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds.
Guidelines for Inclusion: Ensuring Access to Education for All. (2005). UNESCO. France: Paris.
Ievads pētniecībā: stratēģijas, dizaini, metodes. (2011). Sastādītāja K. Mārtinsone. Rīga: Raka.
IZM. (2013). Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014. - 2020. gadam. Pieejams
http://izm.izm.gov.lv/upload_file/2013/IAP_2020_projekts_pa.pdf
Jonssons, T. (2006). Iekļaujošā izglītība. Rīga: Invalīdu un viņu draugu apvienība”Apeirons.”
Mācīšanās kā mācīties iekļaujošā vidē. (2005). Red. Leeber J. Jēkabpils: IIC.
Nīmante, D. (2008/a). Iekļaujošas izglītības izpratne Latvijā. Pieejams http://www.lu.lv/materiali/apgads/izdevumi/konferences/atee_spring_university/ATEE_05-session.pdf
Nīmante, D. (2008/b). Vēl reizi par iekļaujošo izglītību. Skolotājs 1.
Projekta „Iekļaujošie gadījumi” darbu materiālu pakete. (2008).
Invalīdu un viņu draugu apvienība „Apeirons.” Pieejams http://www.apeirons.lv/down/gadijumi/pakete_1.pdf.
Skolotāju izglītība iekļaušanai. Iekļaujošu skolotāju profils. (2012). Eiropas speciālās izglītības attīstības aģentūra.
Skolotāju izglītība iekļaušanai Eiropas valstīs. (2011). Eiropas speciālās izglītības attīstības aģentūra.
Silverman, J. C. (2007). Epistemological Beliefs and Attitudes Toward Inclusion in Pre-service Teachers. Teacher Education and Special Education: The Journal of the Teacher Education Division of the Council for Exceptional Children, Vol. 30, No. 1. Pieejams: http://tes.sagepub.com/cgi/content/abstract/30/1/42 .
Špona, A. (2004). Audzināšanas process teorijā un praksē. Rīga: RaKa.
Understanding and Responding to Children’s Needs in Inclusive Classrooms. (2001). UNESCO.
Valce, M. (2002). Speciālās izglītības politika. Skolotājs Nr.3.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2014vol3.717
Refbacks
- There are currently no refbacks.