The Nurse as a Member Responsible for Implementing the Community Health Politics
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Benner, P. (2001). From Novice to Expert: Excellence and Power in Clinical Nursing Practice, Commemorative Edition,. Prentice – Hall, Inc., Upper Saddle River, New Jersey.
Grundmane, Dz. (2005), Darbības pieredzes nozīme pašnoteiktas mācīšanās pilnveidē. Pētījumi pieaugušo pedagoģijā. LU Akadēmiskais apgāds.
Hagele, R. (2006). Pašnovērtējums mācību procesā. Rīga: RaKa.
Krathwohl, D, R. Revising Bloom`s Taxanomy. Published Theory into Practice Vol.41 No.4 P. 212- 218 by: Taylor&Francis. Ltd http://www.jstor.org/stable/1477405
Peria, A. The Dreyfus model of clinical problem-solving skills acquisition: a critical perspective . Pieejams: www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2887319
Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīca. (2000)Rīga: Zvaigzne ABC.
Svence, G. (2003). Pieaugušo psiholoģija. Rīga: RaKa.
Taylor, K., Marienau, C., Fiddler, M. (2000). Strategies for Teachers and Trainers. Developing Adult learners. John Wiley&Sons
Vārdnīca (2007) Angļu – latviešu. Rīga: „Avots”.
Бета, Г. (2012). Аспекты неформального оброзования в оценке пратикующих медсёстер Концепции и стратегии непрерывного оброзования в международном контексте – сборник. СП, АППО
Cedefop glosārijs, ( 2008) Pieejams: eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/128LV.pdf
Eiropas Parlamenta un padomes regula par veselība izaugsmes rīcības programmu veselības aizsardzības jomā no 2014.-2020. gadam 2011/0339 (COD) Pieejams: ec.europa.eu/health/programme/docs/prop_prog2014_en.pdf
European Chapter of Patient`s Rights Roma, 2002. Pieejams: ec.europa.eu/health/archive/ph_overview/co_operation/mobility/docs/health_services_co108_en.pdf (Skatīts: 7.12. 2012).
Par iedzīvotāju veselības stāvokļa pašvērtējumu 2010.gadā. Skatīts: 5.10. 2012. www.csb.gov.lv/notikumi/par-iedzivotaju-veselibas-stavokla-pasvertejumu-2010gada-32002.html
Sabiedrības veselības pamatnostādnes 2011.–2017.gadam. Pieejams: www.vm.gov.lv/index.php?top=121&id=798
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2013vol2.608
Refbacks
- There are currently no refbacks.