Drama Elements in the Prevention of Phonological Awareness Disorders in 5 – 6 Year Old Children
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Adams, M. J. (1995). Beginning to Read: Thinking and Learning about Print. Massachusetts: A Bradford Book.
Aristotelis. (2008). Poētika. Rīga: Jāņa Rozes apgāds.
Carroll, W. (1994). Psychology of Language.Thomson Brooks/Cole: Hardcover, 2nd edition.
Courtney, R. (1989). Play, drama, thought (4ed.). Canada: Ateliers Graph. Marc Veilleux.
Dzintere, D., Stangaine, I. (2007).Rotaļa – bērna dzīvesprasmju sekmētāja. Rīga: RaKa.
Hadaņonoka, I., Hadaņonoka, L., Staļģe, L., Merirande, R. (2002). Sociālais pedagogs un bērns ar valodas sistēmas traucējumiem. Rīga: Rasa ABC.
Hendy, L., Toon, L. (2001). Supporting drama and imaginative play in the early years. USA: Open University Press.
Kalniņa, V., Skrube, Dz. (1983). Pirmsskolas vecuma bērnu valodas attīstīšanas metodika. Rīga: Zvaigzne.
Karlgrēns, F. (2008). Valdorfa pedagoģija. Rīga: Jumava.
Komenskis, J. A. (1992). Lielā didaktika. Rīga: Zvaigzne.
Kramiņš, E. (2005). Runas prasme saziņā. Rīga: SIA Biznesa augstskola Turība.
Laganovska, E. (2011). Drāmas elementu izmantošana fonemātiskās uztveres traucējumu mazināšanā 5 – 6 gadīgiem bērniem. Maģistra darbs. Rīga: Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte.
Landy, I., R. (1994). Drama therapy. USA: Thomas.
Lieģeniece, D., Nazarova I. (1999). Veseluma pieeja valodas apguvē. Rīga: RaKa.
Liepiņa, S. (2003). Speciālā psiholoģija. Rīga: Raka.
Markus, D. (2003). Bērna valoda: no pirmā kliedziena līdz pasakai. Rīga: Rasa ABC.
Mendziņa, Dz. (2004). Vārds, doma, runa. Rīga: Sol Vita.
Miltiņa, I. (2005). Skaņu izrunas traucējumi. Rīga: RaKa.
Miltiņa, I., Pastare, S. (1995). Pirmie soļi logopēdijā. Rīga: Izglītības attīstības institūts.
Neumair, K. (2007/2008). Wir Kindergarten in Suedtirol. Sprache lebt. 15. Jahrgang. Germany: Dipdruck OHG, 39031 Bruneck.
O'Toole, J., Stinson, M., Moore, T. (2009). Drama and Curriculum. International Publisher: Springer.
Ptičkina, Ā. (1999). Lasīšanas mācības sākumskolā. Rīga: Pētergailis.
Puškarevs, I. (2001). Attīstības psiholoģija, Rīga: Raka.
Schnitzler, C. D. (2008). Bewusstheit und Schriftspracherwerb. Deutschland: Georg Thieme Verlog KG.
Tūbele, S. (2002). Skolēna runas attīstības vērtēšana. Rīga: Raka.
Tūbele, S. (2006). Jaunāko klašu skolēnu runas un valodas traucējumu noteikšana un korekcijas iespējas. Rīga: Latvijas Universitātes Pedagoģijas un Psiholoģijas fakultāte.
Волкова, Л. С., Шаховская, С. Н. (1999). Логопедия. Москва: Владос.
Волкова, Л. С. (2006). Логопедия. Москва: Владоc.
Правдина, О. В. (1973). Логопедия. Москва: Просвещение.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2013vol2.577
Refbacks
- There are currently no refbacks.