PLAYING WITH THE COLORS-PRE-SCHOOL CHILDREN’S SELF-DIRECTED DRAWING EXPERIANCE
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Bartel, M. (1998). My family drawings by Preschool Children. Retrieved from: https://www.goshen.edu/art/ed/let2pre.htm
Bjūzens, T. (2008). Gudrais bērns. Rīga: Avots.
Valsts izglītības satura centrs (VISC). (2018). Caurviju prasmju atgādņu komplekts. Projekts Nr. 8.3.1.1/16/1/002 Kompetenču pieeja mācību saturam. Rīga:VISC.
Dauge, A. (1928). Audzināšanas ideāls un īstenība. Rīga.
Dohmen, G. (1998). Das “Selbstgesteurte Lernen” und die Notwendigkeit seiner Förderung. Beiheft zum Report. Selbstorganisiertes Lernen als Problem der Erwaschenblidung, Frankfurt am Main.
Dzintere, D., Stangaine, I. (2007). Rotaļa – bērna dzīves prasmju sekmētāja. Rīga: RaKa.
Duffy, B. (2006). Supporting creativity and imagination in the early years. London: Open University Press.
Hibnere, V., & Grasmane L. (2000). Bērna vizuālā darbība 2.daļa. Rīga: RaKa.
Maslo, E. (2003). Mācīšanās spēju pilnveide. Rīga: RaKa.
Miķelsone, I. (1994). Pirmsskolas vecuma bērnu tēlotājdarbības tipoloģiskās īpatnības. Mācību metodiskais palīglīdzeklis. Liepāja: LPA.
Olmstet, S. (2012). Imagine childhood. Retrieved from: http://tinkerlab.com/imagine-childhood-interview-with-sarah-olmsted (10.12.2018.).
Kraft, S. (1999). Selbstgesteurtes Lernen. Problemereiche in Theorie und Praxis. Zeitschrift für Pädagogik, Belzt.
Krastiņa, E., & Pipere, A. (2004). Mācību sasniegumu pašizvērtēšana. Rīga: RaKa.
Purēns, V. (2017). Kā attīstīt kompetenci. Rīga: RaKa.
Rothwell, W., J. (1999). The Source Book for Self-directed learning. Amherst. Massachusetts.
Svenne, O. (1930). Moderni audzināšanas jautājumi. Rīga: Ausekļa izdevums.
Špona, A. (2006). Audzināšanas process teorijā un praksē. Rīga: RaKa.
Šteinberga, A. (2013). Pedagoģiskā psiholoģija. Rīga: RaKa.
Vigule, D. (1998). K. Dēķēns par pirmsskolas bērnu audzināšanu un attīstību. Rīga: Vārti.
Žogla, I. (2001). Didaktikas teorētiskie pamati. Rīga: RaKa.
Гессен, С. (1995). Основы педагодики. Москва: Школа-Пресс.
Новикова, И.В. (2010). Аппликация из природных материалов в детском саду. Москва: Академия развития.
Маханева, М.Д., Рещикова, С.В. (2008). Игровые занятия с детьми от 1 до 3 лет. Методическое пособие для педагогов и родителей. Москва: ТЦ Сфера.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2019vol2.3886
Refbacks
- There are currently no refbacks.