TOPICAL TEACHERS' WORK TECHNIQUES IN EDUCATION PROCESS OF PUPILS WITH MENTAL DISORDERS
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Aleksejeva, Z.& Bluša, M. (2002). Bērna psiholoģiski pedagoģiskā iedrošināšana, pārejot no sākumskolas uz pamatskolu: atbalsts, sadarbība, palīdzība. Rīga: N.J.M.S.
Apeirons (2007). Atbilstošas vides izveide jauniešu ar speciālām vajadzībām integrācijai izglītības sistēmā. Informatīvi izglītojošs materiāls.
Burceva, R., Kalniņa, D., Lanka, Ē. & Pavītola, L. (2013). Skolotāja aktuālās lomas izglītības procesā. Krājumā Pedagogu vispārējās kompetences pilnveidošanas iespējas. Rīga: LU
Freimanis, I. (2007). Ieskats speciālās skolas darbā. Rīga: RAKA.
Geske, A.& Grīnfelds, A. (2001). Izglītības pētījumu metodoloģija un metodes. Rīga: IU RaKa.
Izglītības attīstības pamatnostādnes 2014. - 2020.gadam.(2014). Pieejams http://m.likumi.lv/doc.php?id=266406
Lanka, A.(1999). Lai bērns skolā justos labi. Skolotājs.Nr.3`
Latvijas NAP 2014. - 2020. (2012). Pieejams http://likumi.lv/ doc.php?id=253919 vai https://www.vestnesis.lv/?menu=doc&id=253919
Kroplijs, A. & Raščevska, M. (2004). Kvalitatīvo pētījumu metodes sociālajās zinātnēs. Rīga: Raka.
Lebeer, Jo. (2015). Mācīšanās kā mācīties iekļaujošā vidē. Jēkabpils: Izglītības iniciatīvu centrs.
Liepiņa, S. (2008) Speciālā psiholoģija. Rīga: RaKa.
Lūsēna–Ezera, I. & Bārdule, K. (2013). Tehnoloģijas mūsdienu skolā- nepieciešamība un izaicinājumi. Biznesa augstskolas Turība XIV starptautiskās zinātniskās konferences “Radīt nākotni: komunikācija, izglītība, bizness” rakstu krājums. Pieejams http://aurora.turiba.lv/editor/Conference14/vBook/proceeding/pages/LV036_LusenaEzera_Bardule/LV036_LusenaEzera_Bardule.htm
Maļicka, J. (2004). Piederības izjūta un mācību motivācija. Rīga: RAKa
Rimma, S. (2000). Sekmīgas mācīšanās noslēpumi. Jumava
Robinson, R., Molenda, M. & Rezabek, L.(2016). Facilitating Learning. Retrieved from https://technologicallyeducated.wikispaces.com/file/view/AECTC2_Learning%282%29.pdf
Rozenfelde,M. (2016). Skolēnu ar speciālajām vajadzībām iekļaušanas vispārējās izglītības iestādēs atbalsta sistēma. Promocijas darbs.
Rubana, I.M. (2004). Mācīties darot. Rīga: RAKa
Skola2030 (2017). Izglītība mūsdienīgai lietpratībai: mācību satura un pieejas apraksts. Pieejams https://www.skola2030.lv/
Skolotāja profesija Eiropā: prakse, profesijas uztvere un politika. (2015). Eurydice ziņojums. Luksemburga: Eiropas Savienības Publikāciju birojs. Pieejams
http://viaa.gov.lv/library/files/original/skolotaja_profesija_eiropa_GRAMATA.pdf
Šūmane, I. (2012). Pusaudžu mācību sasniegumus veicinoša mācību vide. Promocijas darbs pedagoģijas zinātņu doktora grāda iegūšanai skolas pedagoģijas apakšnozarē.
Trembay, Ph.(2007). Special Needs Education Basis: Historical and Conceptual Approach. Retrieved from
http://www.ibe.unesco.org/fileadmin/user_upload/COPs/News_documents/2007/0711Tivat/History_Inclusive_Education.pdf
Koрсaкoвa, Н.K., Mикaдзe, Е.В.& Бaлaшoвa, E.Е. (2002). Неуспевающие дети. Москва: Педагогическое общество России.
Кузнецова, Л.В. (2002). Основы специальной психологии. Москва: ACADEMIA.
Назарова, Н.М. (2000). Специальная педагогика. Pieejams http://www.koob.ru/nazarova_n
Пузанов, Б.П., Коняева, Н. П.& Горскин, Б. Б. и др. (2001). Обучение детей с нарушениями интеллектуального развития. Москва: Академия.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2018vol1.3391
Refbacks
- There are currently no refbacks.