Creating and Implementation Elective Courses at Higher Education Institution - Experience Analysis
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Allen, M.J. (2004). Assessing AcademicProgramsin Higher Education. Bolton, MA: Anker.
European Pharmacopoeia. - 8th ed.2014.
Hahele, R. (2006).Pašnovērtējumsmācību procesā. Rīga. RaKa. 104.-105.lpp.
Karulis, M. (2014)Studijupriekšmeta satura optimizācija. RSU. Zinātniskākonference. Tēzes. 469.lpp.
Krastiņa, E., Pipere, A. (2004).Mācību sasniegumu pašizvērtēšana. Rīga. RaKa. 175.lpp.
Kennedy, D. Hyland, A, Ryan, N. (2007). Writing and UsingLearning Outcomes: a Practical Guide. Retrieved from https://www.dcu.ie/afi/docs/bologna/writing_and_using_learning_outcomes.pdf
Līgotne, A. (2014) Augstākāsizglītības studiju programmu iekšējāskvalitātes nodrošināšana. Sabiedrība,Integrācija, izglītība. Rēzekne. Starptautiskāszinātniskās konferences materiāli.173.-182.lpp.
RSU Studiju reglaments I. Grozījumi 02.09.2013,protokols Nr. 1-2/02.09.13
Rubīne, H.,Eniņa, V. (2004). Ārstniecības augi.Rīga. Zvaigzne ABC.10.
Špona, A.(2001). Audzināšanas teorija un prakse. Rīga. RaKa. 162.lpp.11.
Tereško, A. (2008).Augu terapija I un II daļa.Rīga.Zintnieks. 12.
Tiļļa, I. (2006). Skolēnu,skolotāju, studentu un docētāju sociālkultūras kompetences pilnveide. Rakstskrājumā No zināšanām uz kompetentu darbību. Rīga:Latvijas Universitāte.67.-77.lpp.13.
Žogla, I. (2001). Didaktikasteorētiskie pamati. Rīga. RaKa.259.lpp.
DOI: https://doi.org/10.17770/sie2015vol1.287
Refbacks
- There are currently no refbacks.