CITY IMAGE AND URBAN IDENTITY AS A PREREQUISITE FOR CITY DEVELOPMENT
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Akadēmiskā terminu datu bāze AkadTerm. [tiešsaiste] [apskatīts 26.02.2010] Pieejas veids: http://termini.lza.lv/akadterm/
Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca: R.Grēviņas vad. - Rīga: Zinātne, 2000. - 702 lpp.
Ilustrētā svešvārdu vārdnīca: ap 25 000 škirkļu un 2 500 attēlu / Sast.: I.Andersone, I.Čerņevska, I.Kalniņa, u.c. - Rīga: Avots, 2005. - 891 lpp.
Bennett R., Koudelova R. Image selection and the marketing of downtown areas in London and New York International Journal of Public Sector Management. 2001., Vol. 14., p. 205 – 220.
Braun E. What you need to know about: city image and city identity. Retrieved from: http://knowledge-network.org/docs/7F-presentation_Erik_Braun.pdf, accessed on 10.03.2010.
Braun E, Otgaar A. .City identity and image. A first discussion., EURICUR, Erasmus University Rotterdam.- Retrieved from: http://www.crii-online.net/uploads/media/Uni_Rotterdam_-_City_Identity_and_Image_-first_discussion.pdf, accessed on 10.03.2010.
City of Brownfield 2006 Comprehensive plan. Pieejas veids: http://www.ci.brownfield.tx.us/PDFs/comp%20plan/Chapters/Chapter_05-Image_and_Design_Plan_Website.pdf, skatīts 10.03.2010.
Daugavpils pilsētas attīstības programma. Mana pils Daugavpils 2008 -2014.- Daugavpils pilsētas domes Pilsētas attīstības departaments, Daugavpils 2008. Pieejas veids: http://www.daugavpils.lv/images/mana_pils/ievads%20un%20esosas%20situacijas%20rakst..pdf, skatīts 10.03.2010.
Decode the City: A Methodological Study Responding to the New Trend of City “Reimage” Montreal as a Case. Supervised Research Project presented toProf. Ahmed El-Geneidy.. Retrieved from: http://tram.mcgill.ca/Teaching/srp/documents/Weina.pdf, accessed on 10.03.2010.
Freire João. The importance and critical success factors of destination brands. Vienna, January 2009. Pieejas veids: http://b2b.wien.info/data/JoaoFreire.pdf, skatīts 10.03.2010.
Inn K. Plan for city identity establishment and city marketing the case of Kimpo city. Dela 21,2004., p. 233-240. Retrieved from: http://www.ff.unilj.si/oddelki/geo/publikacije/dela/files/dela_21/024%20kim%20inn.pdf , accessed on 10.03.2010.
Jansson J., Power D. The Image of The City – Urban Branding as Constructed Capabilities in Nordic City Regions 2006. 41 p.
Kavaratzis M. From city marketing to city branding: Towards a theoretical framework for developing city brands. Pieejas veids: http://www.egs.mmu.ac.uk/users/cgibson/EG4325%20Urban%20Regeneration/Student%20Learning%20Resources/Place%20marketing/Place%20marketing/media/Kavaratzis%202004.pdf, skatīts 10.03.2010.
Kuldīgas pilsētas teritorijas attīstības programma. Apstiprināta 2008. gada 29. maija Kuldīgas pilsētas Domes sēdē. Pieejas veids: http://www.kuldiga.lv/i/5planosana/integreta_att_progr.pdf, skatīts 10.03.2010.
Latvijas pilsēta Tukums, 2008. Pieejas veids: http://www2.tukums.lv/?mn=0&f=skat_rx&id=1535, skatīts 10.03.2010.
Pilsētas mārketinga stratēģija. Pārskats par stratēģijas izstrādes teorētisko pamatojumu. Izpildītājs: Inga Vilka, Pašvaldību konsultāciju centra direktore Rīgā, 2006. Pieejas veids: http://www.sus.lv/files/Teorijas_parskats.pdf, skatīts 10.03.2010.
Rīgas ilgtermiņa attīstības stratēģija līdz 2025. gadam. ‘‘Rīga – iespēja ikvienam!” Rīgas dome, 2005. Pieejas veids: http://www.rdpad.lv/uploads/rpap/Rigas_ilgtermina_attistibas_strategija_2025.g.pdf, skatīts 10.03.2010.
Rīgas pilsētas tēls Latvijas iedzīvotāju skatījumā. Latvijas iedzīvotāju aptaujas rezultāti. 2008. gada novembris. Tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centrs, SKDS. Pieejas veids: http://www.sus.lv/files/Rigas_pilsetas_tels.pdf, skatīts 10.03.2010.
Tukuma pilsētas attīstības programma. Tukums 2005 -2012 Pieejas veids: http://www2.tukums.lv/faili/att_pr_2005.pdf, skatīts 10.03.2010.
Vidēja izmēra pilsētu restrukturizācija: Politikas iespējas un rekomendācijas. Pieredze no Baltijas valstu reģiona. Niels Boje Groth (red.). Pieejas veids: http://www.mecibs.dk/Latvian_version.pdf, skatīts 10.03.2010.
DOI: https://doi.org/10.17770/lner2010vol1.2.1783
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2016 Inta Kotāne
This journal is distributed with an international license:
Creative Commons Attribution 4.0 International License