REZEKNE CITY THEATRE STUDIO ‘’JORIKS’’ MARKETING MIX
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Asare, I., (09.11.2017.). Kultūras organizācijas auditorijas piesaistes mehānismi un informācijas izplatīšana. https://www.km.gov.lv/uploads/ckeditor/files/Kulturas%20auditorija%20IAsare%20091117% 20KSuns.pdf , sk. 31.03.2018.
Biedrība CultureLab (2016). Kultūras auditorija Latvijā: situācija, procesi, tendences. Valsts Kultūrkapitāla fonda atbalstīts projekts “Kultūras patēriņa un līdzdalības ietekmes pētījums”. https://www.km.gov.lv/uploads/ckeditor/files/kultura_timekli/petijumi/kulturas-auditorija-latvija-2016.pdf, sk. 17.04.2018.
Digitālā biznesa rokasgrāmata (2011). Četri mārketinga miksa principi. http://rokasgramata.lv/vadiba/cetri-marketinga-miksa-principi/, sk. 08.05.2018.
Hamblina, K. (1995). Īsi par mārketingu. Rīgā: RKS Komercizglītības centrs. 95 lpp.
Rēzekne.lv (2018). Rēzeknes teātris ‘’Joriks’’. http://rezekne.lv/kulturas-objekti/teatri/rezeknes-teatris-joriks/, sk. 06.02.2018.
Rēzeknes pilsētas teātra – studijas ‘’Joriks’’ (2017 - 2018). Mārketinga dokumenti.
Rēzeknes teātra – studijas ‘’Joriks’’ (2015-2018). Repertuāra plānotājs.
DOI: https://doi.org/10.17770/iss2018.4263
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2019 Elīna Zujāne