RESEARCH AND ANALYSIS OF THE SUPPLY OF LUZNAVA MANOR OF REZEKNE DISTRICT
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Kalējs,O. (2005).Kvalitātes vadības sistēma un tās izveidošana pakalpojumu jomā.Rīga: LatConsul. 121 lpp.
Tūrisma attīstības valsts aģentūra. (2010). Viesmīlības rokasgrāmata. http://tava.gov.lv/sites/tava.gov.lv/files/e-kratuve/tava-publikacijas/tava-publikacijas-2010/pdfs/Viesmilibas_rokasgramata_2010.pdf, sk.28.12.2015.
Latvijas tūrisma attīstības aģentūra. (2015). Lūznavas muižas apbūve ap parku. http://www.latvia.travel/lv/apskates-vieta/luznavas-muizas-apbuve-ar-parku, sk.11.12.2015.
The Global Voice of Quality (2015). What is Total Quality Management. http://asq.org/learn-about-quality/total-quality-management/overview/overview.html,, sk.11.12.2015.
Lūznavas muižas administrācija. (2016). Atsauksmes. https://www.facebook.com/luznavasmuiza/reviews/, sk. 12.12.2015.
Lūznavas muižas administrācija. (2015). Iespējas. http://www.luznavasmuiza.lv/iespejas/, sk.31.12.2015.
Latvijas Lauku tūrisma asociācija.(2012). Kultūras zīmes”Latviskais mantojums” kritēriji. http://www.celotajs.lv/cont/prof/proj/Interreg_IVA-Heritage_Tourism/Documents/kriteriji_latviskais_mantojums_zime.pdf, sk.19.05.2016.
Lauku ceļotājs.(2012).Kvalitātes kategorijas. http://www.celotajs.lv/cont/prof/quality/categories_lv.html, sk.19.05.2016.
DOI: https://doi.org/10.17770/iss2017.3044
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2018 Ingūna Semule, Inese Silicka, Lienīte Litavniece