PROJEKTS ERASMUS + KA2 NR.2017-1LT01-KA201-035234 "MEDIĀCIJAS SISTĒMAS ATTĪSTĪBA IZGLĪTĪBAS SEKTORĀ"
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Bolis, J. (2007). Mediācija. Rīga: Juridiskā koledža.
Gorbāns, I. (2006). E-mācību vides MOODLE izmantošana pedagoģiskajā procesā. Pieejams http://profizgl.lu.lv/mod/book/view.php?id=16456&chapterid=3191
Ivanova, I. (2011). Pieaugušo mācīšanās īpatnības. Pieejams https://ec.europa.eu/epale/sites/epale/files/i_ivanova_pieauguso_macisanas_ipatnibas_31_08_11.pdf
Mārtinsone, K., Lāss, I. , Mihailovs, I., & Āboltiņa I. (2012.). Supervīzija, koučings un mentorings pieaugušo izglītībā. Rīga, RaKa.
Thanasoulas, D. (2003). What is Learner Autonomy and How Can it be Fostered? Pieejams www3.telus.net
Truskovska, Ž., & Ļubkina, V. (2016). Sociālā pedagoga profesionālās kompetences veidošanās supervīzijā. Rēzekne: RTA.
Truskovskas Ž. red. (2018). Zinātniski metodisko rakstu krājums: Preventīvs sociālais darbs mūsdienās: idejas, risinājumi, praktiskā pieredze. Rēzekne, RTA.
Will, Hans-Dieter , & Ramdohr, Sven. (2015). Ievads mediācijai skolā. Rokasgrāmata.
DOI: https://doi.org/10.17770/er2019.1.4214
Refbacks
- There are currently no refbacks.
This journal is distributed with an international license:
Creative Commons Attribution 4.0 International License
Print ISSN 2661-5258
Online ISSN 2661-5266